Élet+Stílus
Rózsaszín fénybe borult a Lánchíd
A mellrák elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet a főváros a látványos akcióval.
A mellrák elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet a főváros a látványos akcióval.
Az Ikarus Egyedi készítette volna a buszokat, a júliusi határidőig egyet sikerült leszállítani.
A görög Nestlé és a helyi Ogilvy One reklámügynökség ötlete a mellrák időben történő kiszűrésére: végy egy híres színésznőt, és szereld fel melltartóját egy olyan technológiával, amelyik üzenetet küld a netre, ha kikapcsolják a melltartót. Az ötlet mellrákprevenciós kampány része.
Angelina Jolie nem veszített a nőiességéből a masztektómia után, de nem mindenki ilyen szerencsés. Gazdagokat és híreseket sem kímél a rák, legfeljebb nagyobb eséllyel tudják felvenni a küzdelmet ellene. A rájuk irányuló figyelem révén pedig még jószolgálatot is nyújthatnak.